2010. március 23., kedd

Filigránok

Kell hozá:
-egy jó éles sniccer,
-olló,
-cellux,
-megfelelő alátét,
-pár sablon,
-színes karton,
-elszántság és kitartás.

A sablonokat én a kanadai magyarok oldaláról, a fórum megfelelő topicjából szoktam kiválogatni (amúgy a zenéimet is innen szerzem, ez itt a reklám helye), de a google képkeresője is rengeteg találatot ad ki a "filigránok" keresőszóra.

Ha megvan a sablon, kinyomtatom, fénymásolóval megfelelő méretűre varázsolom, ráragasztom celluxszal a kartonra és kivágom.

Érdemes valami egyszerűvel kezdeni, amiben nincsenek nagyon vékony vonalak, sem túl sok kacskaringó, pl ilyen:

4 Megjegyzés:

Viki írta...

:) Én is ilyeneket nyirbálok már egy hete, nem bírom abbahagyni. Én is innen válogatom a mintákat.

krisz írta...

Köszi az "eligazitást"!Még karácsonykor belelkesültem és regisztráltam magam az ajánlott oldalon,de azóta sem tudok letölteni.Lehet hogy csak én vagyok ilyen béna,mindenesetre elég vicces.A Nők Lapja fórumról töltöttem le ugyanezt amit Te megmutattál.Remélem sikerül szépen kivágni.Úgy tetszenek amiket Te csináltál!

óvónéni írta...

20 hozzászólás is kell a letöltéshez. Az is megvan?
Anyu pontosan úgy van vele, mint te. Karácsonykor regelt, összeírtam neki 20 hsz-t, de azóta sem boldogul. Pedig technikailag megy a dolog, mert kipróbáltam.

Ildikó írta...

Én is köszönöm szépen az útmutatást, meg fogom próbálni!

Megjegyzés küldése