2010. február 2., kedd

Vírusirtó

Karácsonykor Anyuéknál voltam, és "kicsit" rendberaktam a gépüket. Többek között letöltöttem egy magyar nyelvű, ingyenes vírusirtót (Avast nevűt - ami 8 vírust talált, ehh...).

Mivel most nekem is szükségem volt egyre, gondoltam ugyanaz jó lesz. Letöltöttem. És kapásból blokkolta a netet. És totál lelassította a gépemet. És nem volt az ikonjai között "Uninstall".

Egy csomót szenvedtem vele, mire helyre tudtam hozni mindent. Mostmár úgy néz ki, működnek a dolgok. Találtam egy másik ingyenes vírusirtót, most épp azt tesztelem. AVG. Beválni látszik.

(Anyuval konzultáltam telefonon, és azt nyilatkozta, hogy tökéletesen működik a gépük. Ezek szerint az Avast csak engem nem szeret.)

2 Megjegyzés:

Mák írta...

hmm..nem értek hozzá, de nekem avg volt egy ideig, amíg ki nem iktattam...halálra idegesített az állandó frissítéseivel..Bár ettől még lehet jó...

óvónéni írta...

Az elmúlt 2 nap tapasztalatai alapján marad. Egy idig biztosan :) Majd ha idegesít, kitalálok valami mást.

Megjegyzés küldése