2010. február 17., szerda

Tavaszváró virág

Krisz ugye azt kívánta nekem pénteken, a felemásra sikerült farsang után, hogy extra jó legyen a hétvégém. És ez be is jött :)

Még mindig az éttermi élményeimre utalnék vissza: kaptunk tavaszváró virágot. Ilyet:
Photo by Szuszmok, megint. Mert én nem fotóztam az étteremben.

Ez a virágocska ihlette a mai vizuális foglalkozást, és bár az eredmény nem hasonlít a megszólalásig, azért szerintem felismerhető :)

Roppant egyszerű volt elkészíteni: a gyerekek kaptak egy-egy csík kék krepp-papírt, azt kis darabokra tépkedték és gömböket formáztak belőle. Aztán kivágták az előrerajzolt cserepet, szárat, és a minta alapján felragasztották a papírra. Érdekes módon a fiaimat sokkal jobban lekötötte, mint a lányokat. De azért mindenkinek tetszett.

3 Megjegyzés:

krisz írta...

Örömmel olvastam hogy jól sikerült a hétvégéd!A virágotok is tetszik!Teljesen felismerhető.

szuszmok írta...

Wow:-)Örülök, hogy a tavaszváró virágom ilyen meseszép alkotásra inspirált téged, titeket! Nagyon szép! És most már hamarosan itt a tavasz, ugye?:-)

óvónéni írta...

Hát persze, már a kanyarban van :)

Megjegyzés küldése