2010. február 7., vasárnap

Nyertem :) Játssz te is!

Már egy ideje olvasom Mária blogját, és nemrég egy játékra lettem figyelmes. Az első három kommentelő nyer :) Tetszik ez a játék, így én is továbbvinném.

A díj egy kis sk ajándék lesz, már van ötletem, de még majd egyeztetek a szerencsés nyertesekkel.

Ja, és a szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet ír ehhez a bejegyzéshez, saját kézzel készített ajándékot kap.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napban kell eljuttatni a szerencsés nyerteseknek.
4. Előre kell fizetni úgy, hogy ezt a felhívást közzéteszitek a blogotokban.

5 Megjegyzés:

Náncsi írta...

Mindent megteszek, hogy én legyek az első:))))

Csipkepille írta...

Én meg a második :)))

Anka írta...

Ok!!! Akkor én vagyok a harmadik szerencsés!!! Yuppiééé :)

Mini írta...

Most találtam a blogodra és látom, hogy már megint lekéstem:))))) De nem baj, olvasgatok, nagyon tetszenek az írásaid, a stílusod.

óvónéni írta...

Náncsi: nem lesz csíkos napernyő, csak szólok előre, hogy nehogy csalódás érjen :D

Viszont ez elmúlt napokban kísérleteztem a technikákkal, így nem kell előzetesen egyeztetnem veletek, tehát teljes lesz a meglepi :) Csak annyit kérek Náncsi, Csipkepille és Anka, hogy küldjétek el a címeteket az eszter.81@freemail.hu-ra. Gratulálok nektek!

Mini: üdv neked, örülök, ha tetszik amiket írkálok. Legközelebb lehet te fogsz nyerni :)

Megjegyzés küldése