2010. február 11., csütörtök

Farsangi jelmez

Vannak napok, amikor annyira szeretek óvónő lenni. Mint például a mai.

Hiszen mennyire jó már, hogy nálam a közutálatnak örvendő "hoztam haza munkát" kifejezés azt jelenti, hogy cseresznyéket rajzolok egy fehér pólóra. Mert befőtt leszek holnap a farsangon.


A tetőn még reggel alakítanom kell, mert egyrészt felvéve elég nagymamás, másrészt lötyög a fejemen. Lehet egyszerűen lehagyom, ha nem lesz időm rendesen megcsinálni.

A pólóra a felirat pedig csak néhány igénytelen öltéssel van rögzítve, mivel eredetileg azt terveztem, hogy a cseresznyés felsőt használni fogom a későbbiekben is. De elég pizsamás feelingje lett, úgyhogy majd még meglátom. Kidobni biztosan nem fogom, bár "olcsópóló" volt.

9 Megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

Tök jó!
Ha pizsis lett, használd pizsinek :-)

Mák írta...

DE Édeeeeess!!!Nagyon jópofa lett!Ötletes!Gratulálok:D!!!Tetszik!

Ui és nagyon zárójeles (((Bár azt csak halkan súgom, de a befőttben nem szárastól levelestől van a cseresznye:D:D:D:D:D, de ugye a felismerhetőség miatt az meg kell, egyébként lehet túrórudinak néznének ((((NEM MEGBÁNTÓDNI, csak tovább gondoltam és olyan vicces, de "Isten látja lelkemet" nagyon tetszik a jelmezed!)))) )))

krisz írta...

De jó lett!Nagyon eredeti!!!

Mária írta...

Ötletes jelmez tényleg. Jó, hogy kitaláltad és megvalósítottad.
A gyerekek is be szoktak öltözni ugye?

Nekünk ovis korban volt katica bogár, répa, lángocska jelmez.
Majd itt az iskolában a lángocskát szeretném újból megvarratni nagyobb méretben - tovább fejlesztve. :)

óvónéni írta...

Az hozzátartozik az igazsághoz, hogy egy Praktikában láttam régen a befőtt-jelmezt, onnan az ötlet.
Igen, be szoktak öltözni a gyerekek is, már aki szeretne. Nem erőltetjük.
És Mák: ezen a szár-levél dolgon én is agyaltam, de győzött a felismerhetőség érve, figyelembe véve azt is, hogy a dadus nénink nagy valószínűséggel Túrórudi lesz.

Mák írta...

:):):):):):):):)Nem baj így is nagyon eredeti az ötlet!!!!Meg a megvalósítás is:)!Tuti nagy sikert aratsz!

Minimano írta...

Ez a Túró Rudi dolog nagyon népszerű, az egyik óvónénink az volt:)

timkee írta...

Nekem is nagyon tetszik a jelmezed, szerintem remek az ötlet!
Nálunk sosem öltöznek be az óvónénik. :(

Györgyi írta...

Jól nézki :)

Megjegyzés küldése