2010. január 23., szombat

A macskaemberek bolygója

Ja nem. A film címe Avatar. Ma megnéztem.

Igen, lenyűgöző a képi világ, ütős az alapötlet, magával ragadó a cselekmény, és szépen ívelt a film - egy pillanatra sem válik unalmassá. Ezt már sokan leírták, sok helyen, és csak egyetérteni tudok velük.

Nekem, egyszerű földi halandónak, a legszebbek mégis a Na'vi nép életét bemutató részek voltak. Egy aprólékosan kidolgozott világ ez, fantasztikusan felépített kapcsolatrendszerrel a bolygó növényei, állatai és kék lakói között. Gyönyörű.





4 Megjegyzés:

Altair írta...

Corvin mozi? 3D?

Már kétszer fizettem be rá! :o)

De sajnos mindig túl hamar véget ér a film. :o(

óvónéni írta...

Hát... ööö... nem 3D :)
De meg szeretném nézni az Aréna plaza-ban IMAX 3D-ben is (ott van pedagógus-kedvezmény), úgy lesz az igazi.

Hauser Mária írta...

Én csak háromszor néztem meg. Férjem egyszer, de a gyerekeknek nem engedjük meg (természetesen a két nagynak igen). Nagyon hosszú film és a gyerekek nem tudnának, majd 3 órás filmet feldolgozni. Lehet, hogy 3 részletben nézhetik csak.
Véleményem: Remek film! :)))

Altair írta...

Nálunk a 6 éves is megnézte! :o)

Megjegyzés küldése