2010. január 17., vasárnap

Hétvégi kényszerpihenő

Nem vagyok valami jól. Illetve azt is mondhatnám, hogy a tegnaphoz képest már nagyon jól vagyok. Szombaton délre kitört rajtam egy hányásos valami, szédüléssel, fejfájással együtt. Csak feküdtem az ágyon, és azon vigyorogtam kínomban, hogy nem is hittem volna, hogy még fekve is tud az ember lánya iszonyatosan szédülni. Meg azon, hogy tisztára olyanok a tüneteim, mintha másnapos lennék, ehh... Estére már kínomban se vigyorogtam, mert még a lázam is kezdett felkúszni, szerencsére egy gyógyszer segített.

Annyi mindent terveztem erre a hétvégére :( Most meg örülök annak, hogy ma már egyáltalán fel tudok kelni, képes vagyok ideülni a gép elé. Meg örülök a két szelet pirítósnak, meg a bögre teának, amit képes voltam megenni.

Süti élvezi a helyzetet, abszolut szolidaritást vállal velem az egész napos pihenésben :)

9 Megjegyzés:

Györgyi írta...

Jobbulást kivánok:))

Vaci írta...

Gyors gyógyulást kívánok ++++++++++++++++++

Csak pihenj és diétázz, rohadtak ezek a vírusok :-(

Nyafkamacska írta...

Jobbulást kívánok!
Süti tud már teátfőzni?

óvónéni írta...

Köszönöm mindenkinek.
Nyafka: nem, még mindig a kávéfőzéssel küszködünk :D

krisz írta...

Nem hangzik valami jól...Jobbulást neked!!!

Hauser Mária írta...

Jobbulást kívánok. :)

szuszmok írta...

Jobbulást kívánok neked és vigyázz magadra! Doki már látott? Sütinek először a teafőzést tanítsd meg, a kv ráér később is!

kacskaringopia írta...

Még csak most olvasom! Most hogy vagy? Remélem minden rendben!

óvónéni írta...

Köszi mindenkinek, ma már egész jól voltam, meg amúgy is laza nap volt.
Szuszmok: ma látott doki, sőt, kettő is :) Bár az egyik csak a tüdőszűrős doki volt, de a másik az üzemorvos.
Tea nélkül tudok létezni, de kávé nélkül csak alig :D

Megjegyzés küldése