2010. január 3., vasárnap

Előrelátó vagyok

Holnap dolgozni kell menni... Ajj, de gyorsan elszaladt ez a téli szünet. Ráadásul reggeles leszek, korán kell kelni...

Csekély lelkesedéssel neki akartam állni ma délután köpenyt mosni holnapra. Mert muszáj. Aztán rájöttem, hogy mégse, mert már a szünet elején tudtam, hogy most nem lesz kedvem hozzá, és kimostam, kivasaltam, szőrtelenítettem. Csak be kell rakni a táskába.

Mert én roppant előrelátó vagyok :)

(Bárcsak a lottószámokat is így előrelátnám!...)

6 Megjegyzés:

Vaci írta...

Tényleg előrelátó vagy ! :-))))

Én csak kimostam, a vasaláshoz még mindig gyűjtöm lelkierőt :-D

Nehéz nap lesz holnap, de túléljük !

krisz írta...

A szünet tényleg nagyon gyorsan elszaladt.(Bár Réka majd csak szerdán kezd.)Azért B.U.É.K. neked!
Szeretnék neked tovább adni valamit kérlek nézz be hozzám!

Nyafkamacska írta...

Nagyon rendes vagy!
Mindig megfogadom, hogy a szabi elején lerendezem a dolgozós ruhákat, cipőket. Mindig elbliccelem.
A holnapba bele fogok halni. Már reggel 6-kor.

Cat írta...

Megnyugtattál óvónéni. Így már nem is olyan vészes, hogy nem csak egyedül szenvedek a holnapi nap miatt.

óvónéni írta...

Nyafka: élsz még, ugye? Amúgy csak most voltam ilyen rendes, egészen meglepődtem magamon.

Krisz: húha, feladtad a leckét. Tegnap már elolvastam az írásodat, és megnyugodva konstatáltam, hogy nem nekem adod tovább. Mert eszembe sem jutott, hogy a keresztnevemet írod ki :D Amúgy köszönöm. Meg fogok küszködni vele.

Vaci, Cat: azt már le se mertem írni, hogy 21 hét van az évzáróig :S

krisz írta...

Nem akartalak terhelni,csak kiváncsi vagyok rá hogy mit irsz.Előbb én is passzolni akartam a dolgot,de aztán már nagyon is tetszett.

Megjegyzés küldése