2010. január 6., szerda

7 dolog rólam

Krisz egy díjjal egybekötött játékkal lepett meg.

Ez itt a díj:


A játék pedig, hogy 7 dolgot kell megosztanom magamról. (Nem is azért kaptam, mert kreatív vagyok. Hanem mert Kriszt érdekli, hogy mit fogok írni XD )

No lássuk.

1. Tegnap összeírtam 10 dolgot, amiből néhány összevonható, és most nem tudom, melyikkel kezdjem. Talán a barátokkal. Van sok-sok jófej haverom, kedves ismerősöm, de barátom csak kettő. Nélkülük sehol se lennék. Mindig számíthatok rájuk, és viszont. Ők nem sértődnek meg, ha valamit félreérthetően fogalmazok, mert ismernek, és tudják, hogy nincs bennem rossz szándék. Ők addig hívhatnak, amíg be van kapcsolva a mobilom - és milyen jól tud esni egy beszélgetés éjjel 11-kor, annak van egy hangulata. Megosztjuk egymással a jó és a rossz dolgokat is, és ez sok nehéz helyzeten átsegített már. Mert könnyebb kívülállóként tanácsot adni.

2. Van egy macskám, a Süti. Visszagondolva itt még nem is mutattam képet róla (Szerk.: ja de, ősszel. Na mostmár mindegy.), hát íme, ő az:



Ismerem, mint a tenyeremet. Minden rezdülését, minden nyivogását. Annak ellenére, hogy egy kis vadállat (karmol, harap, ha úgy tartja kedve), roppant kedves és jószándékú cica. Mindig tudja például, ha valamim fáj, és akkor mellé/rá fekszik arra a testrészemre, és dorombolással gyógyítja. (A növényeim viszont - egy orchidea kivételével, ami még tartja magát - kihalnak. Ezért egyszer azt mondták rám, hogy boszorkány vagyok.)

3. Minden nap szakítok időt olvasásra és játékra. Ha máskor nem, hát a buszon, munkából hazafelé jövet. De nincs egy kedvenc könyvem (úgy általában semmiből sincs egy konkrét kedvencem), többet szeretek, van amit a stílusa, van amit a cselekménye, van amit a történetfűzése miatt. Játékok közül az örök favorit a Rubik-kocka (a rekordom 2 perc 36 mp), az ördög-bot, és az online játékok: travian, runescape - ahol rengeteg érdekes emberkével ismerkedhettem meg.

4. Volt egy 4 éves szakasz az életemben, ami sokat alakított rajtam. "Gyökerek nélkül éltem", így szoktam mondani. Albérletből albérletbe költöztem, 2x munkahelyet váltottam. Nem volt állandó lakcímem, nem volt, ahova hazamenjek. Spontán alakult a programom, sokszor azt sem tudtam reggel, hol alszok majd este. Voltak szépségei, például az a tény, hogy az ország 7 különböző pontján volt fogkefém :) Meg kellett tanulnom meglátni a jó oldalait, mert különben nem bírtam volna ki. Egy idő után ez a fajta élet nagyon fárasztó. Nagyon megbecsülöm most a saját lakásomat (na jó, a banké, de ettől most eltekintek; a lényeg, hogy nem a főbérlőmé), és a munkámat, amiből van pénzem ruhára, ételre, fűtésre, vonatjegyre.

5. A tárgyaimhoz nagyon ragaszkodok. Mindegyikhez. A vidám kiránduláson összeszedett kődarabtól kezdve, a célbadobós játékban nyert strandlabdán, és a csillag alakú, kézzel varrt kispárnán keresztül a digitális fényképezőgépig. Mert élményeket, érzéseket idéznek fel bennem, amik azzá tettek, aki vagyok, és amikből tanultam valamit. Erre emlékeztetnek a tárgyak.

6. Ami nehezen megy, az az érzelmeim kifejezése, és a konfliktuskezelés. Ezeken bizony sokat kellene javítanom, lehetőleg a közeljövőben.

7. A 17 éves cserkészmunkámnak (ebből 8 év vezetőként), és a 8 évig tartó stoppos korszakomnak köszönhetően bejártam az egész országot, láttam sok természeti és építészeti csodát, megismertem számtalan embert, értékrendet, gondolkodásmódot, zenei stílust :) Megtanultam hallgatni az ösztöneimre, megtapasztaltam a saját korlátaimat, és ennek örülök.

Huh, nem volt könnyű, de csak végeztem! Remélem, nem untátok nagyon! Gondolkodom, kinek is adjam tovább a díjat, és ezzel együtt a játékot. Ha a "Kreatív blogger"-ből indulok ki, akkor Kacskaringópiának, mert annyi ötletes blog-kiegészítővel örvendeztetett meg az elmúlt időszakban. Ha pedig arról van szó, hogy kinek az írása érdekel most nagyon, akkor Náncsi. Úgyhogy legyenek ők ketten.

7 Megjegyzés:

krisz írta...

Köszi hogy játszottal!És azért is kaptad mert kreativ vagy.Jó volt olvasni.Tetszik amiket irtál.

Annás írta...

Szia! Neked is Sütid van??? gyönyörű cicu! Olyan jó, hogy élnek még más Sütik is a világban :)))

óvónéni írta...

Igen, ő is Süti. Köszönjük a dicséretet, a Te Sütid is nagyon szépséges, néztem tegnap!

Annás írta...

:)

kacskaringopia írta...

Na vissza olvasgattam kicsit, és miről maradtam le...:-) Köszi, hogy játékra hívtál, igyekszem válaszolni!

Anka írta...

Jéééé, most olvasom, hogy te is cserkész vagy!! De jóóóó!!! :D

óvónéni írta...

Jah, de már nem vagyok valami aktív.
Te is? :)

Megjegyzés küldése