2009. december 30., szerda

Tudom, eltűntem...

de sok a vendég így az ünnepekkor.

Karácsony: szép volt, jó volt. A fám cseppet nagyobbra sikerült, mint amennyi szükséges, de gyönyörű formájú és jó illatú, úgyhogy egyáltalán nem bánom. Majd lesz róla fotó. Kaptam több hasznos, néhány haszontalan-de-legalább-szép, és néhány haszontalan-és-nem-is-szép dolgot. Csak épp azt nem kaptam senkitől, amit már több mint egy hónapja hangoztatok mindenhol: lepedőt. Na mindegy.

Viszont: azokkal vagyok együtt, akiket szeretek. 24-e óta egymást érik a vendégek, vagy én utazok hozzájuk. Sokukat évente kétszer látom csak, és bár van levél, meg net, meg mobiltelefon, de azért az nem ugyanaz, mint "élőben" leülni egymás mellé, mézeskalácsot falatozni, és egyszerűen együtt lenni. Ez az, amit nagyon, nagyon szeretek az ünnepekben.


0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése