2009. december 17., csütörtök

Celeb lettem :)

Legalábbis fogorvosi körökben. Ugyanis ma elmentem a Vaci által ajánlott dokihoz. Aki, miután meglátta a fogamat, fotózásba kezdett. És a munka fázisait végig dokumentálta.

Szóval a fogamat, mint érdekes és tanulságos esetet, többfelé mutogatni fogják. Arra azért kíváncsi lennék, hogy a fogorvostan-hallgatók vajon kihívásnak, vagy elrettentő példának tartják majd :) Mert én inkább az utóbbira tippelek.

És, a dolog nagy előnye, hogy halálom esetén könnyen azonosítható leszek. Pl. ha csak a fejemet találja meg a rendőrség, és körbeküldi a fogászatoknak a röntgenemet. Mesélte a doki, hogy volt ilyen esetük. Mily megnyugtató.

Viszont a kezelés tényleg egyáltalán nem fájt. Egészen meglepődtem. Mondjuk most, hogy kiment belőle a fájdalomcsillapító, már kezd sajogni. De ez várható volt, mondta is a doki, hogy egy-két napig normális. Egyenlőre nem vészes.

Az lenne a kérdésem Vaci, hogy hol szerzed be amit a doki felír, mert eddig nekem 2 gyógyszertárból egyik se tudott adni olyan oldatot, ami kellene.

4 Megjegyzés:

krisz írta...

Az indexen szoktuk az otthoni hireket olvasni.Pont mostanaban morgolodtam az uramnak hogy olyan cikkek vannak fenn,amik nem is hirek!!!!!!Pl. x.y. MAJDNEM leszolitotta x.et.Szereintem te nyugodtan megjelenithetned a mediaban a fenti kis szosszenetedet.Ezt szivesen olvasnam,mert legalabb jot lehet rajta derulni.Nem csak irni tudsz jol,de humur erzeked is van!!!!!Vagy forditva.A lenyeg hogy orommel olvaslak.

kacskaringopia írta...

Januárban én is rá veszem magam a fogászra, nagyon nagyon muszáj lesz! Azért remélem az én számat nem vakuzza szét a doki:-)

óvónéni írta...

Krisz, örülök, ha tetszik ahogy írok. Még nem vagyok elégedett magammal, sok a szóismétlés, többször erőltetettnek érzem a fogalmazást, vagy nincs meg az az íve a bejegyzésemnek, amit eredetileg szerettem volna. De igyekszem :)
Én Vacit szeretem nagyon olvasni, meg sixx-et a comment:com-on és a hogyvolt.blog-on.

Kacskaringópia, sok siekert a fogorvoshoz majd januárra... Jobb minél előbb elmenni, ha nem akarsz úgy járni, ahogy én.

Vaci írta...

Örülök, hogy rászántad magad, meg, hogy tényleg nem fájt !
Remélem, mostanra már a sajgás is elmúlt ++++++++++++++++++++++++++++++++++
Az azonosításra meg hadd ne legyen szükség :-D
Én általában a rendelővel sréhen szemben, a sarkon lévő patikában szoktam kiváltani a receptet. Egyik patikában sem mondták, hogy másnapra meghozzák ?

Megjegyzés küldése