2009. november 30., hétfő

Közeledik

Most már tényleg! Nemsokára itt lesz a karácsony. Minden ellenére a legkedvesebb ünnepem az évben. (Részleteket majd akkor.)

Tavaly úgy rémlik sokkal korábban, már november elején elkezdődött a "várakozás szép és örömteli időszaka" (he-he) itt a fővárosban. Kikerültek először is a karácsonyi akciós matricák a kirakatüvegekre. Aztán a feldíszített műfenyők a virágboltokban. Majd a karácsonyi fények is. Nem bántam, hogy korán kezdtem a ráhangolódást, mert így egy idő után már immunis voltam a külsőségekre, és volt időm tényleg felkészülni lélekben a karácsonyra.

Most ez is egy kicsit felgyorsul. Tegnap meggyújtottam az első gyertyát. Ma hajnalban mindenfelé láttam a várva-várt karácsonyi fényeket. Holnap pedig kezdődik a december. Szeretek ebben a sötét, nehéz, depis időszakban valami nagyon szépre várni, készülni. Könnyebb így.

1 Megjegyzés:

krisz írta...

Olyan szépet irtál!Egész meghatódtam.Pedig nekem amióta a lányok vannak a készülődés időszaka is legalább olyan meghitt mint maga az Ünnep.

Megjegyzés küldése