2009. november 1., vasárnap

Első blogdíjam

Kaptam blogdíjat. Sőt, egyszerre két olvasómtól is. Kacskaringópia és Cat tisztelt meg ezzel a kedvességgel:



Szerk.: három olvasómtól. Danett a harmadik :)
Szerk.: négy :) Wattacukor.

Először azt gondoltam, ki se teszem. De aztán mégis. Mert a blognak köszönhetem, hogy őket megismertem. Nem igaz, hogy a számítógép és az internet tönkreteszi az emberi kapcsolatokat, sőt. Okosan használva éppen ellenkezőleg. Ez a blog már a sokadik olyan hely a neten, ahol olyan emberkékkel találkozok, akikkel a való életben soha nem futnék össze. Nekem erről szól a blogolás, és az internet. Az új ismeretségekről, a kezdődő barátságokról. És a földrajzilag távol levő emberkékkel való kapcsolattartásról, eszmecseréről.

Tovább is adom a díjat: Vacinak. Mert ő ugyan ritkán ír (Hallod Vaci?! Ritkán írsz! :) ), de akkor gyönyörűt. Olyat, amit élvezet olvasni, akkor is ha nem vidám a témája. Köszönöm, hogy az olvasód lehetek!

6 Megjegyzés:

MDanett írta...

Gratulálok!

Tőlem is kapsz egy díjat, úgyhogy most már háromszoros díjnyertes vagy!

kacskaringopia írta...

Jó, hogy kitetted:-) és nagyon szép a sablonod!!!:-)

óvónéni írta...

Köszi :)

wattacukor írta...

szerk! Bocsi, én is téged neveztelek meg díjazottnak, csak elfeledtem hírt adni rulla Néked :D

óvónéni írta...

:)
Köszönöm neked is!

Vaci írta...

Nagyon szépen köszönöm, nagyon örülök :-))

Teljesen egyet értek veled, ésszel használva az internet nem idegeníti el az emberi kapcsolatokat, sőt ! Én is találkoztam itt olyan emberekkel, akikkel különben esélyem sem lett volna, és mennyire sajnálnám !

Ígérem, igyekszem többet írni, de ez nem csak rajtam múlik :-)

Megjegyzés küldése