2009. október 14., szerda

Anyu és a webcamera

Anyuval MSN-ezek. Új a számítógépük.

Anyu üzenete:
Szia, itt vagy?

óvónéni üzenete:
szia, igen
milyen az új gép?

Anyu üzenete:
Jó az új gép, csak nagyon keveset értek-értünk hozzá.
 
óvónéni üzenete:
laptop?

Anyu üzenete:
iGEN, DE FÉNYLIK.
eGYÉBKÉNT MINDEN RENDBEN?


óvónéni üzenete:
aha

Anyu üzenete:
mIÉRT VÁLT ÁT NEKEM MINDIG NAGYBETŰRE?

óvónéni üzenete:
nyomd meg a caps lock billentyűt
balra, a shift fölött
van kamerátok?

Anyu üzenete:
Van kameránk, de hogyan kell használni, nem tudom.

Felkérte Anyu nevű ismerősét a következő elindítására: webkamerás kép küldése. Megvárja a választ, vagy visszavonja a függőben levő felkérést? Visszavonás (Alt+Q)

Anyu elfogadta a következő elindítására vonatkozó felkérést: webkamerás kép küldése.

óvónéni üzenete:
hahaha
fejjel lefelé látlak


Anyu üzenete:
Én is magamat.

óvónéni üzenete:
ez roppant vicces
na fordítsd már meg a kamerát

Anyu üzenete:
Ha tudnám, megtenném.


óvónéni üzenete:
csak fogd meg és fordítsd meg

Anyu üzenete:
De hát ez valahova be van építve a gépbe!

óvónéni üzenete:
höhöhö
most viszont abszolut nem látlak

Anyu üzenete:
Nem sokat veszítesz. Most is ott vagyok fejjel lefelé, csak "lefagytam".

A webkamerás munkamenet befejeződött.

óvónéni üzenete:
na mindegy

Anyu üzenete:
Valahogy befejeztem.

óvónéni üzenete:
én fejeztem be, de ez lényegtelen :)

2 Megjegyzés:

kacskaringopia írta...

Majd belejön!:-)

Vaci írta...

Hajrá, fog ez menni ! :-)))

Megjegyzés küldése