2009. szeptember 11., péntek

Travian és Klánháború

Évekig játszottam.

Travianon eszméletlen jó klánunk volt. Szerettem diplomata lenni (Örök hálám a mintáért, Viyas!), egészen újfajta feladat volt ez számomra, de nagyon bejött. Mennyi ötletemet valósíthattam meg, nagyon jó volt! Élveztem, hogy Marcus-sal és Al-lal vadidegen emberekből egy közösséget hoztunk létre, nagyon érdekes volt látni, miként is megy ez. Jó buli volt a hadviselés, no meg a kémkedési projektjeim, izgalmas volt úgy megoldani a dolgokat, hogy senki ne jöjjön rá. S eközben az ellen értékes tagjaival is megismerkedhettem: Jan és Tom, Zero, naissine - örök emlék marad egy-egy levélváltás. A klánfórumunkra nagyon büszke vagyok, a Komolykodóra és a Játékokra különösen. Ez a klán vezetett el Básztet-hez, és a tagoktól kaptam ajándékba a Básztet-macskás láncomat.







Klánháború: tetszett a másfajta hadviselési mód, hogy nem voltak olyan nagy hátrányban a később kezdő játékosok. Szerettem a hatalmas létszámú klánokat, és a lelkiismeretfurdalás nélkül farmolható barbár- és bónuszfalukat. Az meg különösen jó volt, hogy nem volt semmi extra feladatom a klánban :) És érdekes volt belülről figyelni egy toplista élén álló klán működését, nagyon sokat tanultam belőle.
Akkoriban jött divatba a sokszor idézett Soproni-reklám, aminek én írtam a Klánháborús verzióját. (Most a "Kreatív profilok" fórumtopicon bukkantam rá, nem mondom, megdobogtatta a szívemet ez a fajta elismerés :) )
"Nincs kocka fejem, nem vagyok valódi harcos, és nem hordok bárdot magammal.
A világ egyik legelterjedtebb és legnehezebb játékát játszom, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: fake-eljük meg!
A klánérdek megelőzi a saját érdekemet, és nem örülök, ha az újoncok összekeverik a személyes támadást a farmolással.

Büszkén gondolok a közös védésekre, a közös támadásokra és a falufoglalásokra.
Szeretem az aranyérme veretést, a könnyűlovasokat, a támadó balszerencséjét, Vasco jogarát és az éjszakai védekező bónuszt.
Itt élek a kontinens szívében, nyersanyagtermelésben mi vagyunk a császárok, és igenis a térképkockában egy játékos fér el!
Klánháború, én így szeretlek!"
Nem sajnálom, hogy abbahagytam, mert rengeteg energiámat kellene ráfordítani, ha rendesen akarnám csinálni bármelyiket is. De most nincs ennyi kapacitásom, nem tudnék felelősséggel elvállalni semmilyen klándolgot.
Azt viszont sajnálom, hogy az egyik tagunk a folyamatos kétszínűségével és áskálódásával végül sikeresen szétzilálta a RÉ-t. Talán nem kellett volna feladnom a harcot ellene, de miután minden jóérzésű klántárs elment, én sem bírtam tovább. :(

Hiányoztok, fiúk-lányok!
A Napisten nevében:
Illangó, RÉ lánya

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése