2009. szeptember 24., csütörtök

"S lőn világosság..."

Nyáron eldöntöttem, hogy felszereltetem végre a plafonra a lámpáimat. Nem vészelek át még egy telet sötétben.

Ennek érdekében felhívtam öt villanyszerelőt. Neten, szórólapokon, újságokban kerestem a hirdetéseiket, az utolsót egy ismerős ajánlotta.

Az első nem vette fel a telefont.
A második elköltözött Pécsre, azóta nem jár fel a fővárosba.
A harmadik már nem foglalkozik villanyszereléssel.
A negyedik Pesttől 30 km-re lakik és nem volt hajlandó utazni.
Az ötödik elvállalta.

Nem volt nagy cucc, csak 2-2 lukat kellett fúrni a plafonba és összekötni a drótokat. Talán még én is boldogultam volna vele, de egyrészt se létrám, se fúróm nincsen, másrészt nem akartam semmi elektromos bizgentyűt elrontani.

De most, 11 hónap után végre rendeltetésüknek megfelelően tudom használni a villanykapcsolókat a lakásban! Úgyhogy már alig várom, hogy végre sötét legyen! :)

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése