2009. szeptember 16., szerda

Galéria

Ma elkészült a galériám! Még mindig alig hiszem el, ezért néha hátrafordulok az íróasztaltól, hogy megnézzem, vagy mélyet lélegzek, hogy érezzem a fenyőillatot.

Tegnap félrehúztam már a bútorokat, hogy ne reggel kelljen. És nosztalgiáztam egy sort, mivel így egészen olyan volt a szoba, mint mikor beköltöztem: csak a TV meg a 2 matrac alkotta a berendezést, ezek is a padlón voltak.

Reggel 9-re jött a két muki építeni, de várakozásaimmal ellentétben nem vették le a pólóikat, mint Csibe tetőfedői (tanulság: a nyári hőségben kell galériát építtetni). Ilyen volt a szoba mikor felértek az első gerendákkal:

Szerettem volna segíteni, de azt is alig hagyták, hogy egy-két "lányos" méretű/nehézségű cuccot felhozzak. Utána rögtön magukra csukták a szobaajtót (fedősztori: "Hogy ne jöjjön ki a por..."), és be sem engedtek délutánig.

Csörögével délelőtt elszaladtam a dokihoz egy gyors ivartalanításra, így ő a macskakosárban, az altatás utáni kómás állapotban vészelte át a veszedelmet. Süti kicsit meg volt ijedve a hangos zajoktól, ezért kiválasztotta a legjobb stratégiai pontot, a hűtő tetejét.

Mire ismét bemehettem a saját szobámba, nagyjából ez a látvány fogadott (a képek a mindent beborító kb. félcentis fűrészporréteg eltüntetése után készültek):

Süti persze rögtön birtokba vette az új játékát, én meg az új helyükre toltam a meglévő bútoraimat, úgyhogy most így fest a szoba:

Ma este már fent fogok aludni :)

4 Megjegyzés:

Vaci írta...

Gratulálok a galériádhoz, nagyon csinos lett !
Süti meg bátor cica, gondolom azóta alaposan végig szaglászta.
Csörögének gyors és gond nélküli lábadozást kívánok ++++++++++++++++++++++++++++
Aludj jól az új galériádon és ne feledd el megszámolni a sarkokat ! :-)))

Nyafkamacska írta...

Nagyon szép lett, gratulálok!

Cat írta...

Szuper lett a galériád:)
Ezzel egyúttal egy állandó játékot és akrobatikus megnyilvánulási lehetőséget is biztosítottál a cicáidnak :)

óvónéni írta...

Köszönöm :) Nagggyon jó volt fent aludni! Süti eszméletlen dorombolást rendezett este!

Cat, nálunk minden macskajáték :)))

Megjegyzés küldése